نمیدونم واقعا برای اینکه چطور بعضی آدمها انقدر خوشبختن و دنیا به کامشونه،هرچی میخوان بدون بدو بدو و ضجه زدن بدست میارن، همیشه همونی میشه که میخوان، و در مقابل چطور بعضی آدمها مثل من دائم برای هرچیزی ش یادداشت های ذهن من...
ما را در سایت یادداشت های ذهن من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 23:22